Alla inlägg den 15 november 2012

Av Lova Due - 15 november 2012 17:31

jag är inte särskilt bra på dehär så det är först nu jag har fattat hur man lägger upp bilder hihi!

Så här kmr lite bilder på mina hästar.... det är bara tre av dom för då hade inte Julle kommit en, bilderna på honnom har jag på min kamera och jag årkar inte ladda över dom till datan just nu...Popcorn, Lukas och så lilla Nea.

     

Lukas, Linn o karens ponny, fast det är jag som rider på bilden :-)
Av Lova Due - 15 november 2012 15:40

Tja! jag bor som sagt både i Stockholm och Halland. Mamma, Ingemar (mammas kille), min syrra Linn och jag bor i Stockholm, och pappa o karen (pappas tjej) bor i Köpenhamn och har en gård i Halland där jag och linn bor typ varannan helg. Jag har också två brosor, igentligen halv men aja, dom heter Alexander o kristoffer och är typ 25 & 30. Linn är snart 14 och jag 12   Okej till ämnet, eller man ska kanske säga rubriken: Mina djur.

Här i Stockholm har jag inga djur tråkigt nog, men jag skulle vilja ha en katt..... Bortskämda unge du har ju typ en miljon djur hoss din pappa!! Haha nu överdrev jag nog liiiite... men hoss (hur stavas de igentligen?? hos elr hoss?..) pappa finns det typ 20 får, 15 getter, 7 katter (hihi och jag som vill ha en till.. Men de e faktiskt hoss mamma och det är en heeelt annan sak   ) 1 hund, fast hon är Alex (min yngsta brosas) en kanin som var har släpptut så hon är vild nu, men man kan klappa den! Sen har vi 4 hästar och så 3 åsnor. Å jag glömde nästan, det finns också höns och 3 gess, elr 4 om man räknar med en vildgås som har flittat in!! Harebra någon annan gång kan jag skriva namnen också  

Av Lova Due - 15 november 2012 08:26

Nu har jag o rosa varit skolpoliser:) sitter just nu o väntar på att nån ska öppna caf'et så vi kan få vårt fika :-) mmm

Av Lova Due - 15 november 2012 06:47

jag är Lova....... Idag ska jag va skolpolis, och de ska ju bli jätte kul..... Nej. De är iskallt ock kålsvart värsta drömvädert....Men aja bara en vecka kvar innan jag får åka till grönalund och ha filmkväll, jippy! Men nu måste jag sättapåmig kläder, så bloggar mer sen. Kram

Presentation


Jag är en 12 årig tjej som bor i Stockholm och Halland.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards